Morgontidning på vift

Idag som flera gånger innan så fick man ingen tidning =( nehe... ingen morgonläsning då.
Reklamerade detta och fick höra att de var jag och 6 till i min trapp samt den bredvid som inte fått sina tidningar.. Hmm undrar vad som kan ha hänt? Hoppas inte det har hänt tidningsbudet något.
Den brukar ju komma som den ska men inte nu den senaste veckan då är de 3:e gången som vi inte har fått tidningen ..
Skumt de tyckte dom på utdelningstjänst också .. Men de skulle kolla upp de så vi får väl se vad som har hänt. Nu ska jag ta och texta några fler kort här innan jag ger mig av.. bäst att ta lite i taget annars får jag kramp i handen.


Och nu skiner solen igen så toppen de kan vara ibland =)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0