Mitt i veckan dagen

Japp så är det idag är det mitt i veckan dagen och jag är leeeedig =) hurra vad skönt men har massor att göra ändå. Ska hämta T på skolan vid halv två och innan dess är de en massa annat som måste göras =)

Min mamma kommer hit på middag o antagligen fika med =) Sen ska vi bara umgås ett tag, till T blir hämtad av sin pappa och jag får vänta till på fredag o träffa henne...

Aja så är det men jag längtar efter henne sååå mycket. Annars så ska jag bara ladda inför april månad för då tar jag nya tag o de är dags för uttagning igen. Och jag har redan börjat ladda o lyssna på musik och klappa takten haha så att jag inte missar den här gången med.
Jag behöver inte hålla de hemligt den här gången för jag avslöjade ju vad jag skulle göra förra gången o att jag ska göra om uttagningen så nu får ni hålla tummarna, återkommer dock med vilket datum ni ska börja. För ni kan inte hålla tummarna redan nu =)


nej nu ska jag ta en kopp kaffe o sen leta upp ett recept som jag behöver.

Ha en bra dag

Ps. SOLEN lyser idag starkt o fint o fy **** vad smutsiga mina fönster är!! Bläää.. D.s

Lämna ett meddelande
Postat av: Christina

Jag börjar hålla tummarna redan nu gumman! Shit vad svårt det är att skriva. Hm jag får nog hålla dem när jag inte jobbar eller uppdaterar min blogg (som jag faktiskt har gjort nu!!!)



Ses imorgon gumman! Wiiiiiiii! Äntligen!

2010-03-03 @ 16:59:58
URL: http://tinis82.blogspot.com

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0