Längtar till sommaren ..

Jag önskar att det snart skulle kunna vara sommar. Jag längtar efter att gå med bara bruna ben och känna solen stråla =)

Men så kommer det inte att bli än på ett tag..

Grått är det utanför fönstret men så kan de gå .. Speciellt varmt är det inte heller. Pratade med Lillasyster igår o hon berättade att hon haft sin skinnjacka på sig igår =(

..
På vädret säger de just nu att de kommer vårvärme över Tyskland de kan få upp mot 20 grader varmt.. Åhhh jag vill ha !! Jag vill ha sol o åtminstone 10-15 grader.. Men men så blir det inte hos oss för här blåser det från havet o då blir det kallt.

Skit också..

Nu ska jag ta o plocka iordning på alla kläderna som tvättades igår.


Tjingeling.

P.s Glöm inte att på lördag så ska vi ställa FRAM klockan 1 timme för då blir det sommartid..D.s

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0