Kan nån hjälpa mig??

Imorse så såg jag o T på Bolibompa och då berättade de om dagens namnsdag o Inger kom upp o de heter min mamma...

Se själva här :


Men... När jag kollar runt så står det INGENTSANNS att Inger har namnsdag idag de står bara Maria Bebådelsedag.. hmm o Våffeldagen så klart.

Men vem har namnsdag idag egentligen??

Kan nån hjälpa mig med ifall de är Inger eller inte??


Tack =)

Lämna ett meddelande
Postat av: Christina

Hej gumman! Enligt Wikipedia har Inger namnsdag 9 oktober. Du har säkert redan fått/tagit reda på detta men i alla fall. Skumt att de sa så på Bolibompa... Det kanske var en repris från 9 oktober?! Ses snart!

2010-03-26 @ 13:54:10
URL: http://tinis82.blogspot.com
Postat av: marie

det är ju MARIE, ju ju ju

2010-03-26 @ 20:31:26

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0