I'm going Crazy...

Jösses detta driver mig till galenskap hur ska detta sluta så många månader kvar att jag tror att de blir knasigt i huvudet..
Hur ska jag överleva så långt tid utan att känna mig utanför..?? Skumt eller hur men igår var allt så spännande och kul och pirrigt men just nu så könner jag mig nästan utanför =(
Jag vet att de gör detta för min skull och håller det hemligt för att överraska mig men jösses jag vet inte de känns konstigt nu.

Jag vet att MrP har en hemlis för mig nu och jag får inget veta och det stör mig nästan haha.. Nej inte på riktigt eller ju ibland så gör det de, Och Lillstrumpa har också en hemlis ihop med MrP o MrB JÖSSES... jag vill också vara med i hemlisen ... =P

Men vad sjutton kanske glömmer jag bort det om jag går och tränar så det ska jag göra nu!
Lika bra... Lillstrumpa är inte hemma jag som hade velat prata med henne lite men men .. de får väl bli en annan dag kanske.. Eller så kan jag inte prata med henne förän i oktober för hon kanske försäger sig??

Så var tror ni att vi ska åka i oktober??? Jag har ingen aning såååå ... VAD tror NI??



Nu ska jag dra på träningskläderna och snart ge mig av ... =)

Lämna ett meddelande
Postat av: Lillstrumpa

hm, ja, vart kan det va vi ska åka..... Du får allt vänsta lite =)

2010-03-29 @ 18:30:16

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0