Baka baka liten kaka

Eller njaaa stor kaka ska jag baka eller iallafall vanligt stora kakor till T och hennes klass. Det är några föräldrar som tagit på sig att stå på torget på lördag den 20 mars och sälja våra bakade saker =)
Så att ungarna får lite pengar till klasskassan. Själv kan man ju inte vara med för jag ska på inspirationsdag på Friskis hela dagen. Träning och föreläsning och sen middag på kvällen.
Och det hela avslutas med 8 timmars nattjobb på numemrfabriken kl 22.00 kliver jag in och 06.00 klive rjag ut på söndag morgon.
Fick säga ifrån om Juniorerna på söndag för jag tror inte att jag klarar det på 2,5 timmars sömn.... =(

Men de blir full rulle känns dumt som ni vet att ta de lungt när man kan köra på i 180... hej på dig utbrändheten säger jag kanske snart om jag inte lär mig att stanna upp och bara ta det lungt.

Jag har för att lära mig detta bestämt mig för att börja med Yoga... Det kanske får mig att lugna ner mig om inte så hinner jag nog varva ner under yogaklassen

Eller vad tror ni ???


Nu baka baka var det ja =)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0