12:e April så gäller det ... igen ...

Ja som ni vet så gjorde jag en uttagning till att bli ledare på F&S i höstas och missade =(

Men nu den 12:e april så är det dags igen.. Nya tag och bara att glömma förra gången och köra på nytt.

Så nu går Spotify varmt här hemma måste hitta 3 låtar som jag ska ha i mitt lilla micropass på 6 min ..

Men jag lovar det är skitsvårt att hitta musik som jag tycker om och som jag kan göra rörelser till och som INTE är för svår utan taktfast o bra.

Förra gången tyckte de att jag hade valt lite svår musik.. men jag tyckte den var bra och taktfast men men ..

Så nu är jag en aning nervös över att jag ska göra samma misstag igen , då blir det nog ingen mer gång för mig känner jag.

Tur man har en mamma som kan hjälpa mig. Den 12:e som sagt får ni hålla tummarna och då är det 1:a uttagningen men då ska jag bara jympa med i ett annat pass, sen är det dags för nästa uttagning men de vet jag inte när det men har mina små misstankar =)


Så nu ska vi fortsätta lyssna här...

Lämna ett meddelande
Postat av: Elin

Det kommer gå skiiiitbra denna gång! Jag lovar!!

2010-03-29 @ 23:55:48

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0