Tusen tack!

Detta inlägg är till alla mina vänner och min familj som hoppade över Kronprinsessans bröllop för att närvara på min och Mosters 80 årsfest i lördags.

Jag vill tacka er för att ni gjorde denna födelsedagsfesten till en av de bästa i mitt liv!

Nu känner jag mig verkligen redo att fylla 30 =)

Tack för den fina sången och alla vackra blommor.

Tack för att ni ville fira denna dag med mig, tack för att ni finns och för att ni alltid ställer upp.

Tack min älskade kusin för att du gjorde mina naglar vackra och min sminkning snyggast!

Tack för att du helt enkelt gjorde mig vackrare ;-)

Tack mina fina PowerGirls för att ni dansade natten lång.
Tack alla Mostrar, Syster och Kusiner för att ni ansträngt er och gjort en så underbar sång!

Tårarna kom av lycka.

Ett stort tack helt enkelt för att ni gjorde det så lätt att fylla 30
(även om det ett par månader kvar till den STORA dagen på riktigt)

Nu ska jag arbeta här så att jag inte blir ruinerad av en stora festen hihi...

Ha de bäst och bilder de kommer... Christina var kvällen fotograf så nu får vi hoppas att de blev några bilder att visa ;-)


Tjingeling och Tack!


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0