Tänk att de är Midsommar så snart

Det är helt otroligt och nu skiner solen med... och de är faktiskt varmt ute.

Tyvärr så är det som att sitta i en frysbox här på kontoret men men då är det dessto varmare när man går ut i solen ;-)

På midsommar så blir det nog skärgården eller det blir det om vi får komma vill säga.. man vet ju aldrig =)

Imorgon kommer bästa hunden Gringo till oss för E och C ska åka till Turkiet och jag är INTE avundsjuk för nu skiner solen här och det är varmt. Sen får ju jag busa med den goaste hunden i världen.

Så det får stanna 2 veckor om det vill det inte mig emot ;-)

Idag skulle jag ha haft en Mary kay hudvårdsklass med en kollega men hon bokade om den till i juli istället. Inte så farligt för då får jag chansen att kolla lite i affärer och se om jag hittar en midsommar klänning eller en par skor kanske. Jag behöver ett par nya.. Nej inte ett par med klackar på utan ett par sandaler eller tygskor, kanske båda hihi..

Nu blir det inga bilder i detta inlägg eftersom jag sitter på jobbet, så de är bäst att fortsätta planera utbildningen här..

Tog en liten "fusk" rast mitt i allt funderande och tänkande.

Ha de gött och hoppas solen lyser på er med.

Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0