T provar min klänning. Trevlig helg på er ...

dsc00227 (MMS)

T provar min klänning. Trevlig helg på er nu går vi snart till moster A.


Lämna ett meddelande
Postat av: Jennifer - 16år & mamma åt Tindra ♥

Haha så söt hon är!



Jo, jag vet att det är lätt att glömma bort sig själv.. Jag har nog gjort det ända sen förlossningen. Minsta lilla hon gnyr så är jag där direkt vilket har lätt till att jag knappt äter eller någonting längre. Men jag ska försöka bättra mig. Tycker så synd om henne när hon är ledsen.. Snart börjar väl mammagrupp för mig med så då kommer jag ju absolut att vara den yngsta, men det ska nog gå bra. (= Hoppas jag..

2010-06-05 @ 12:52:49
URL: http://hallonbehovstillkakan.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0