Så kan det gå...

Igår cyklade jag .. som vanligt varje morgon.. denna gång gick dock resan rakt in i ett byggstaket ...

Nej jag slog mig inte och tur var väl det, väskan fastnade så jag inte kunde bromsa och lilla jag for rakt in i staketet med cykeln först .. vilket var tur det.
Dock skrämde jag väl slag på människorna i bilarna runt omkring, men som sagt klarade mig med en öm skinka och en skrämselhicka =)

Aja så kan det gå resten av dagen flög förbi och idag är det dags att ge sig av mot Linköping...

Jag har blivit konsult för Mary Kay och pysslar med sånt nu mera..
Mary Kay är ett hudvårdsmärke för er som inte visste det, de största i Usa och förhoppningsvis så blir det lika stort här ..
Jag håller i hudvårdsklasser och make up-klasser så vill ni bli botskämda under 1,5 timmar så lämna en kommentar här nedan..

Mary kay har produkter för allt och alla. de har skonsama naturliga produkter som låter huden andas.

Jag trodde inte att det skulle vara så bra som det är. Men efter att ha använt deras produkter i en månad så kan jag lätt säga att jag ALDRIG kommer att byta =)

Hade aldrig blivit konsult om jag inte tyckt att de hade bra grejer, jag skulle aldrig kunna prata om en sak som jag inte tycker om och som inte funkar.

Så ikväll ska jag hem och öva på min klass... förhoppningsvis så blir min mamma och hennes vänninor de som kommer på min första hudvårdsklass.

Vi har möte i Linköping en gång i veckan och ikväll är det dags för Makeup de ska bli riktigt kul!

Nej nu är de slut på de rolig bäst att återvända till verkligheten igen..

Tjingeling.

P.s de gick bra med laxen vi brottades en stund sen gav den upp och blev medgörlig och jag vann...! D.s

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0