Räknar ner

Nu så räknar vi ner, mot lördagen och den STORA festen nej inte Kronprinsessan Victorias fest nej då! MIN och min mosters stora gala som ska gå av stapeln kl 17.00 på lördag och så SKA solen ståla för det har jag bestämt!

Men jag har väl inte mycket att säga till om där antar jag ;-)

Men de spelar ingen roll för min familj är där och mina vänner kommer vara där så de blir kanon!

Jag längtar även om de är för mycket kvar att göra och för lite tid att göra det på.

Så här ser veckan ut:
Tisdag: Jobba, Värda på Friskis...
Onsdag: Jobba, After Work middag med jobbet, Kusin Vitamin kommer och fixar ögonbryn (buskarna) och naglarna.
Torsdag: Jobba, tvätta baka och sova =)
Fredag Jobba halva dagen, duka alga mat ordna i lokalen och jaaa hänga med Madde o Bastian såklart..
Lördag: Fixa mera i lokalen, fixa mig så jag blir fin och sen äta gott, skratta , umgås och dansa natten lång =)

Ping ping pan så var det över och jag är (nästan) 30 år.. har ju till i oktober att kalla mig för 29:e åring..

Nej nu ska jag ställa fram resterna av pannkakstårtan som MrP och T fixade igår. Mums ska de bli.

Vi ses och hörs mellan alla bestyr i veckan.

Adjöken

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0