Hipp hipp hurra!

För E idag ... Idag är de E's födelsedag dock vet jag inte hur ung hon blir =) Dock under 35 hihi...

Dagen bjuder på sol och vackert väder... jag hoppas jag fått lite färg på mina bleka ben .. men de är nog inte så stor risk men man vet ju aldrig.

Just nu tvättar jag och fixar.

Det är kvällens sysslor... men man måste ju göra sånt med. Nu kom T in och hon och V ska träna inför deras lilla uppträdande imorgon i skolan.

Så nu blir de Stay the night för hela slanten ...


Tjingeling o trevlig kväll!

Lämna ett meddelande
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-06-03 @ 18:11:24
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Elin

E blir 19, såklart. Syns inte det? :D Gillade den där grejen för tandblekning. Haha! Jag funderar på det. :)

2010-06-04 @ 09:42:01

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0