Fredag som är grå...

Usch fy spott och fräs vilken grå fredag de har varit och är =(

Men jag tänker inte låta mig nedslås av detta faktum efter regn kommer sol .. får vi hoppas.

Dock så visar väderprognosen 12 grader och ösregn nästa lördag, stackars mig och stackars Kronprinsessan..
Vi vill INTE ha regn någon av oss. Men men inte ens en Kronprinsessa kan styra över vädret och inte jag heller haha..

Ikväll blir det familjemys med tacos o T har precis bakat en kladdkaka med viss hjälp av mig ;-)

Den står i ugnen och jag ska snart släpa ut T i de grå vädret vi måste handla lite inför myset.

Hoppas ni har en bra dag o att solen kommer titta fram på er snart

Adjöken

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0