Dags att röra på sig igen...

Så då har jag latat mig färdigt för den här gången.. jag har skitit i att träna i mmm ja nästa 1,5 månader!

Varför kan man ju fråga sig??

Jo för att jag blev så trött på att träna, jag ville helt enkelt inte mer, orkade inte kände inte för det.

Så jag sket i det!

Men ikväll ska jag pallra mig iväg igen .. anledningen till detta är att jag ska värda åt mamma o då kan jag inte hoppa över träningen =)

Så de är bara att ta på de röda fina kläderna och knata iväg till Friskis till 18.30.

Så du där ute.. har du inget för dig och känner att du också behöver röra på dig??!! Kom då till Friskis i City (norrköping) så kan vi dra oss igenom ett pass ihop =)


Känns ganska motiverande just nu att träna.. beach 2010 är nog liiite sent ute kanske men vi tar Florida oktober 2010 formen istället =P


Hoppas de är uppehåll bara när jag ska gå ..

Adjöken

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0