Wiiihooo jag har fått en kommentar...

=) Tack Elin.

Nej vars .. jag är på lite dåligt humör.. MrP ringde förut och berättade att han inte tänkte sova hemma i natt.. Han hade "glömt" att berätta det för mig. Det gjorde mig skit sur. Han vet hur mycket jag hatar såna överraskningar. Allt pga de bagage jag går och bär på när de handlar om killar. Även om de har blivit bra till 95% så finns de dagar när jag tvivlar på mig själv och varför någon skulle tycka om mig.. osv..

Idag var en sån dag.
Sen var jag sur för han lovade att vi skulle åka tidigt imorgon och när jag sa att jag trodde vi skulle åka vid 12 tiden så sa han åhh så tidigt.. Och då blev jag så arg att jag sa att vi skiter i det.

Men jaa de var en massa missförstånd och nu ska vi åka imorgon i alla fall vid 10-tiden. Laholm here we come =)

Nu ska jag slappa i soffan och kolla lite tv innan jag ska gå och lägga mig i sängen. Såå skönt är riktigt trött.

Måste packa också men de hinner jag imorgon.

Natti natt i ha en bra kväll.

Lämna ett meddelande
Postat av: veronica

Tycker det är självklart varför man tycker om dig! Kram V

2010-07-21 @ 20:39:20

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0