What to do on a day like this???

Ja det är frågan??

Hela semestern har de varit full fart och nu helt plötsligt så står man där utan något planerat och då ja då blir man rastlös =(

Inget att göra och ingen fantasi.

Jag har haft människor runt mig hela tiden i 2 veckor och idag så var jag ensam helt ensam för första gången på 2 veckor. Så då tog jag cykeln ner till jobbet haha.. Snacka om sälskapssjuk. Men där vet jag ju att de alltid finns någon att prata med ;-)
Så jag lunchade med C och de var mysigt. Hälsade även på kollegan som jobbar nu när jag är ledig. Satt och pratde med henne i en hel timme sen åkte jag hem igen. Städade och plockade lite. Ska försöka få tag i lite ljusrosa färg för att måla ett vägord jag köpte på GeKås... Skulle ha haft de ovanför vår säng men sen passar de bättre i T's rum =)
Så hon får de iställer, de står Sov Gott på det.. Men hennes väggar är vita så de kommer att försvinna (de är vita orden med)

Så nu ska jag jaga ljusrosa färg =)

Så några tips på vad man kan göra mer än att leta målarfärg en fredag som denna?? Tips motages tacksamt ;-)
Kommentera eller skicka ett sms ni som har mitt nummer =)

Annars så önskar jag er en trevlig kväll.

Adjö

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0