Trampat i klaveret

japp de har jag gjort idag .. tror jag...

Åhh jag och min stora mun, =(

Jag skojade med en tjej på jobbet som verkade ta de på fel sätt, fick inte tillfälle att fråga henne så jag mejlade henne och sa Förlåt.
Men har inte fått något svar så antagligen tog hon illa vid sig eller så har hon inte läst mejlet..

Jag har som ni vet en ganska "dum" humor ibland och de verkar som de inte riktigt gick hem där..

Usch känner mig verkligen hemsk, jag menade inget illa utan bara pratade innan jag tänkte..

Nej nu har jag sagt hejdå till T och .. ja de känns ännu tommare. Ska slå på stereon nu och sätta igång och städa.

Ha en underbar fredags kväll.


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0