Sitter hemma själv..

Usch vad de är trist egentligen... Skulle ha varit ute hos Ulrika nu med de andra tjejerna.. Men så blev de inte T ville komma hem igår istället för imorgon. De skulle ha åkt till Grönan idag med pappa men så blev de int. Så nu är hon hemma hos mig. Och de är jättemysigt meeeen hon är inte hemma. Hon är ute och leker med W hennes bästis .. Och jag sitter hemma för jag hade bestämt att jag skulle tvätta..

Så nu tvättar jag och plockar iordning här hemma.

Men men så är det.
Vi ska i alla fall äta kvällsmat ihop senare =)

MrP han är i Krokek och ska "festa" med hans kompis M de kanske ska gå ut .. Så då sitter jag här själv *snyft* Nej vars de är inte så farligt mest trist att de bara är skit på tv sen, får väl fortsätta med att göra om här på bloggen.

Funderar på att byta bloggställe för jag blir tokig på blogg.se de funkar inte som de ska och är jättesegt att ladda upp inläggen. Ibland får man ta och ladda upp inläggen två gånger för att de ska funka. Skit! är det.

Men nu ska jag gå ner i tvättstugan..

Adjöken

Lämna ett meddelande
Postat av: Elin

Hellu!

Härligt med semester. Jag är MYCKET avundsjuk, speciellt eftersom jag börjar jobba igen på måndag. Stånk!

Kan meddela att Blogger som jag har oxå muppar sig rätt ofta. Helt knäppt när man ska lägga in bilder, sitter och svär varje gång. Skyller på att det är därför jag bloggar så sällan. :)

Kram!!

2010-07-17 @ 20:16:19

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0