Semetersplaner spikade och klara

Igår lagade jag kyckling med jordnötssås till oss och sen begav vi oss av ut på promenad.. Till Halvars för att ta en glass och planera semestern.

Det blev en strut med hallon sorbet såååå gott =)

Sen kom vi fram till vad vi ska göra på semestern.. Nästa vecka har vi T hos oss så då blir det att packa in oss i bilen och åka till Laholm, för att hälsa på MrP's mormor som bor där. Har aldrig varit i Laholm så de ska bli kul.


Det tar nog hela veckan det, de är ju en bit att åka.. Sen funderade vi på om vi skulle stanna vid HighChaparall på vägen dit, tror T skulle tycka att de var kul.. Laholm är inte spikat till 100 % beror lite på hur om mormor mår bra och orkar ta emot oss alla 3 .. men vi hoppas annars får de bli Öland eller nåt sånt. Vi hittar ju alltid på något kul i alla fall.

Veckan efter så är T hos pappa och då tar vi och packar bilen igen och ger oss av mot västkusten med Kela och Robban var vet vi inte ännu =) Men de kommer vi säkert på.

Sen kommer Lillstrumpa hem den 1 augusti och då ska vi umgås med henne och åka till Stockholm för att hälsa på V, M och J har ju aldrig träffat J så jag är så nyfiken på att se och träffa henne. Hon har ju blivit stor nu redan 1 år..

Ojoj tiden går fort.

Ja så ser semestern ut fullplanerad och jag som trodde att jag inte skulle ha något att göra haha... hur kunde jag tro något sådant.

Nej nu är det dags att fortsätta jobba! Imorgon är det halv dag om jag hinner med det jag ska idag .. sen är det SEMESTER!!! Längtar och behöver de verkligen nu, de har varit en lååååång vår =)

Ha en underbar dag.


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0