Ombyggnation pågår

Ja jag vet ska inte pyssla med detta nu men jag var bara tvungen ... Tröttnade på att man såg bakgrundsbilden på vissa web-läsare men på andra kunde man inte se den så... Nu gör jag om har börjat lite smått men är inte klar på långa väger.
fattar inte varför de blir ett mellanrum mellan menyn och själva skrivytan.. Aja de kommer jag nog på sen.

Nu har jag bara ett par timmar kvar här sen så är det ledigt (jag vet jag tjatar om detta) men de ska bli så skönt.

Igår var vi på min favorit restaurang Asti och åt .. Pratade med T hobn skulle sova över hos någon kompis.. Vet inte riktigt vem dom är men men .. Hon hade glömt alla sina Gossar hemma så hon var lite ledsen. Men de gick över när jag pratade med henne.

Först sa hon att hon inte vågade berätta för mig varför hon var ledsen och då blir jag direkt orolig, men de var ju BARA Gossarna så de var ju inget farligt. Eller för henne är de en katastrof hon är ju bara 7 år. Själv kommer jag ihåg att jag drog runt på min Nalle Palle-Nu överallt.

Fråga inte varför han hette Palle-Nu för de vet jag inte =)

Tycker de är hemskt att hon inte ska kunna berätta att hon glömt sina Gossar hemma.. Vad skulle jag göra bli arg på henne???
Skulle inte tro det, det finns annat att bli arg på isåfall.
Jösses hon glömde sina Gossar sånt blir man inte arg på. Men men hon kanske trodde att jag skulle bli det. Snuttan, nu längtar jag efter henne massor.
Men snart så kommer hon hem och då blir det semester!

Hurra...

Bjuder på en av T's alla vackar grimarser haha... Galen-panna är hon ibland.


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0