Nu vet jag varför jag inte vill sitta i telefonen!

Tack för den din sura otrevliga Gubbe!

Hade en man som ringde in precis så här lät det:
Kund: Jag vill ha numret till XXX Rör tack.
Jag: Ja visst XXX Rör då har vi dom här..
K: Koppla mig på mobilen.
Jag: Ja visst då gör jag det Tack Hejdå..
K: (inte ett pip från honom)
K: säger under tiden som jag kopplar Fy F-n och de där ska man betala vaddå tack och Hejdå .. J-vla piss-eniro..

Jag blev helt ställde.. Vad gjorde jag för fel nu då?? Jo jag var trevlig. aldrig blir de nöjda.
Till saken hör att han var jättetrevlig under hela samtalet fram till det där när han trodde att jag inte hörde.

Himla skitgubbe!

Nu minns jag varför jag tycker de är skönt att slippa sitta i telefonen hela tiden här.. =(

Nej nu ska jag ta en kopp kaffe och rycka upp mig ..
De flesta kunder blir glada när man är trevlig mot dom.. men man kan inte få alla att le, vissa förstår sig inte på "trevligheter"

Adjö ses och hörs

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0