Mary Kay

Go go Mary Kay!

Nejvars... jag har startat en webbshop hos Mary Kay, sen en tid tillbaka så är jag fristående hudvårdskonsult för Mary Kay. Har haft lite hudvårdsklasser där jag visar Mary Kays hudvårdsprodukter och min värdinna och hennes gäster får testa de olika produkterna.

Och nu har jag tagit det hela ett steg längre och startat en webshop som är även min egen Mary Kay hemsida. Där kan man skicka in en intresseanmälan så kontaktar jag dig när den kommit in. Där skriver du om du är intresserad av att jag ska komma och hålla en hudvårdsklass osv.
Själva hudvårdsklassen kostar inget för Värdinnan eller hennes gäster.
Anledningen till detta är att Mary Kay har ett sådant synsett att alla ska få chansen att prova produkterna och se hur bra de är.
Sen bestämmer du själv om du vill testa mer eller om du avstår/avvaktar. Du har alltid 14 dagars ångerrätt och jag gör allt för att hitta produkter som passar just dig.

Så ta och gå in på www.lillemor.narbrink.marykay.se och lämna din intresseanmälning så hör jag av mig till dig =)

Glöm inte bort att ta en titt på Make up avdelningen de finns hur mycket roligt som helst ;-)



Ha en underbar dag!


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0