Mådde som jag förtjänade

Japp igår var jag seg och de är väl bara förnamnet haha.. Vaknade med tungt huvud och var jättevarm.
Kunde inte sova så bra för de var så varmt i sovrummet.

Men sen piggade jag på mig och vi tog motorcykeln ut till Arkösund och drack kaffe med mamma och J. Trevligt hade vi, sen åkte vi ut till badholmarna och slappade där ett par timmar. Åkte hem och åt pizza på vägen.

Jag jobbade lite och lämnade tillbaka mammas cykel som jag lånat av henne i lördags.
MrP åkte en tur med kompisarna och slapapde och jobbade.

Hela helgen var extremt lyckad. Varmt väde, sol och en massa trevliga vänner. Kan nästan inte bli bättre.

Nästa helg ser ut att bli varm och fin den med =) Då packar vi bilen och åker ut till huset i Arkösund. Vill inte vara hemma i stan när de är 30 grader varmt...


Nu sitter jag på jobbet och har precis haft lunch. Ska ta och sätta igång och jobba lite grann igen =)

Hoppas ni alla få en fin vecka.

Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0