Lite kylig vind idag

Ja så sitter man på jobbet igen då, inloggad och klar. Har varit här sen 7.30 faktiskt =)
Vi var snabba på morgonen och då kan man alltid uttnyttja tiden till att jobba undan lite bland allt som ska göras.

Just nu var jag tvungen att ta en paus och tänka på annat, jag sitter och klia mig i huvudet över hur jag ska lägga upp ett avsnitt i en utbildning jag håller på med.
Hur jag än vänder och vrider på det så blir det inte riktigt bra. Men de lossnar nog säkert, de brukar ju göra det när man tänker på något annat en stund.

Idag kommer Gringos Husse och Matte hem så då ska han inte bo hos oss mer *snyft*
Jag kommer sakna den där söta lilla vovven massor.

Har tagit ledigt efter lunch för att umgås med T och Gringo, vi ska leka i parken. Och jag ska fota en massa. Har förresten hittat en sån kamera jag vill ha för 4000 kr.. Måste sätta fart på mitt Mary Kay'ande så att jag tjänar lite pengar.

Men jag kommer ju inte i gång blir tokig, vet inte hur jag ska göra =(

Alla där säger att de är så enkelt men jag sitter fast och kan inte ta mig loss. Jag pratar med Gud och alla människor men ingen nappar. Det gör mig ledsen. Aja så är det de ordnar sig alltid.

Skulle bara vara kul att komma igång.

Så om det finns någon där ute som vill att jag ska skämma bort henne och hennes vänner med en skönhetsklass som innefattar ansiktsbehandling, lip-treatment och en mjukgörande handbehandling så skriv en kommentar.
Priset för klassen är 0:-
Och du bestämmer vad som händer sen om du vill testa produkter eller ej =)

Kanon eller hur??

Nu ska jag ta tag i min utbildning här.

 

Ha en bra dag hoppas molnen försvinner snart här...


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0