Klavertrampet var inte så grovt

Jisses vad man kan göra en sak stor alltså.. utan att den är det.

Haha..

Fick ett svar på mejlet jag skickade kollegan de står typ haha ingen fara jag har nästan fattat skämten nu =D

Åhh vad skönt känner jag, jag gillar inte att göra människor illa. Har gjort det för många gånger innan så nu får det vara stopp på det.

Fick mess från Babe nyss han sitter på Arlanda Expressen så snart kommer han hem! Hurra!

Jag längtar så efter honom!

Smuttar på mitt vin jag fick av E och C igår för att vi tagit hand om deras Bebis Gringo =) De är supergott! Tack E och C för att jag fick ta hand om er ögonsten och tack för chokladen och vinet =)

Åk gärna på semester igen när ni vill vi tar mer än gärna hand om Gringo igen!

Nej nu ska jag diska klart ch sen ta en dusch tror jag.

Trevlig fredag på er.

Imorgon blir de 4 timmars jobb och sen sola och bada och grilla med bästa folket i Lagerlunda ;-)

Tjingeling

Lämna ett meddelande
Postat av: Elin

Tack själv! Det är ovärderligt att få hjälp med husdjurspassning emellanåt!! Vi ses ikväll hos C va? Kram!

2010-07-03 @ 11:00:50

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0