Happy life

Ja så är det.


Jag lever ett lyckligt liv.

Det trodde jag inte för ja.. 6 år sedan.
Mycket har hänt sedan dess.

Jag har hittat mig själv, lärt mig att jag kan om jag försöker.
Jag har förstått att den ända som står ivägen för att jag ska lyckas är Jag själv.
Ingen annan!

Det går inte att skylla på någon annan än sig själv.
Jag ä ansvarig för mitt liv och jag tar det dit jag vill, själv.

Idag har jag en underbar dotter, en underbar familj och en man som stöttar mig No mather what..

Det trodde jag inte då, trodde att jag aldrig skulle bli hel.

Men det gick och se på mig nu..

Jag är där jag vill vara.

Väntar på mannen i mitt liv som kommer hem snart.
Jag har förstått att de är med honom jag vill leva resten av mitt liv.

Inte så svårt men otroligt skönt att känna =)

Detta blev en hyllning till MrP för att han är den han är och för att han
står ut med mig och alla min "konstigheter"

Jag är lyckligare än någonsin.

så bra det kan bli till slut ;-)


En låt som får mig att skratta är denna så jag bjuder på skratt så här en fredagskväll.


Glömde ju nästan... Tack familjen och alla vännerna för att ni är dom ni är .. =)


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0