Första semesterdagen..

Eller ja den börjar ju inte förän på måndag men ändå =)

Idag gick MrP och klippte sig och jag och T var på stan och handlade baddräkt till henne och en par shorts till MrP .. Båda var för små .. haha..

Så MrP fick ta dom med sig för att byta på Maxi. =)

Så går de när man inte provar saker eller kollar storlekar först!

Nu kollar T på film ihop med hennes bästis W. Så de roar sig så bra de kan. Trots att vädret inte är toppen men de gör inget jag överlever ändå för jag vet ju att de fina kommer tillbaka igen *hoppas*

Jag steker plättar för de var det som önskades av småfröknarna...

Så bäst att vända dom så de inte bränns.

Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0