All by my self...

Yepp så är det. Är helt själv hemma idag eller fram till 3-tiden för då kommer T hem igen, hurra!
MrP är i Mantorp och kollar på nåt hmmm tror de kunde vara dragracing men är inte säker =)

Själv tog jag en liiiten sovmorgon, jag som aldrig kan sova på morgonen satte klockan på 8.30, sa hejdå till MrP och skulle dra mig en stund till och gissa när jag vaknade???

Jo 10.30 ujuj.. de var att dra sig lite väl länge men de jag tror jag behövde det.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, slappa hemma, ringa en vän, gå en sväng på stan, eller promenera??

Har ingen aning så jag fortsätter dricka mitt kaffe ett tag till här =)

Igår blev de tacos och film en bra kombination. Skönt att ta de lungt och inte göra en massa faktiskt.

Och gissa vad??? Nu har vi en baklucka som går att öppna igen, bra va??

Och bakluckan är fin och glansig till skillnad mot vad den var förut =)


Nej nu ska jag dricka kaffe och sen ladda upp lite bilder från semesterveckorna.

Ha en bra lördag.

Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0