30 grader varmt på kontoret

och jag tror att jag kommer smälta bort snart..

Kliar mig i huvudet och undrar hur fastighetsägaren tänker egentligen?? Varför kommer ingen och gör något åt det här? De ska inte behöva vara så här varmt inne. Vi har ju AC och det ska bara fungera!

På andra våningen är de inte alls så här varmt men uppe hos mig ja där är de högsommarvärme. Jag gnäller inte på att de är varmt ute. det älskar jag men inte när de är lika varmt inne!

Idag blir de att susa hem på cykeln efter jobbet för att kolla om tvättstugan är ledig annars får jag sätta en lapp och be grannarna att INTE ta min tvättid så får MrP ta hand om det när han kommer hem.

själv ska jag till Trädgår'n med jobb-tjejerna. De ska bli lite After Work nämligen.

De ska bli så mysigt och kul.

Nej nu har jag en massa SMS att läsa igenom och kolla svar på och sen välja vilka vi ska ha med i utbildningen..


Ha en bra eftermiddag

Tjingeling

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0