Sportlovet=Berlin

Andra åker till fjällen för att åka skidor o göra annat "friluftigt". Men inte vi, vi åker till Party-staden Berlin istället. Vi saknar Lillstrumpa o B så mycket att vi kan inte hålla oss längre!
Så nu drar vi vecka 8!
Fredag till onsdag blir det i Berlin. Undrar vad de kan tänkas ha för väder då?? Hoppas att de inte är iiiiiiskaaaallt =)
Skulle bara säga de så att ni vet =P vad jag pysslar med haha.

Tjingeling

P.s Glöm inte att slänga ut julsakerna och granen idag de är ju TjugondaKnut idag =P... Jag ska INTE slänga ut granen från balkongen i år, för den är av plast (gör en mental notering om detta med STORA BOKSTÄVER...) =P... D.s

Lämna ett meddelande
Postat av: veronica

Orättvist! Jag vill också!

2010-01-13 @ 18:14:32
Postat av: Lillstrumpa

jippie =)

veronica, vi ses ju i april elle maj i partystaden Norrköping =)

2010-01-13 @ 18:40:59
Postat av: Moi

Yess Veronica det gör vi! Det måste vi ska fixa till några specialiteter på Casa De Lillemor tills ni kommer =)

Sen får vi se till att ta en Tjej-weekend till Berlin i sommar en liten repris på förra gången eller vad säger ni ? Kram på er

2010-01-13 @ 19:00:19
Postat av: Ullis

Berlin är ju alltid Berlin, vilket är en av mina favoritstäder så jag kan ju inte annat än va lite avundsjuk! Ni kommer garanterat få det kanon! Kramar

2010-01-15 @ 23:00:33
URL: http://askenberg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0