Sluta byt namn på FB-grupper

Nej nu får det ändå vara nog!!

Jag blir rent ut sagt j-vligt förbannad på det här. Vad är de för fel på människor som byter namn på Facebook-grupper hela tiden??
Jag fattar inte nån idiot startade en grupp som hette typ "vi skänker 2 kr per medlem till Haitis offer" .. sen när de had efått ihop 200.000 medlemmar så ändrar de att organistaionen bakom är en nekrofil-förening i Sverige. Vad är fel på dom som gör så???
Jag läste i NT att administratören hade skickat ett mejl till NT där de skrev att de var för att lära svenskarna källkritik.
Jag anser att jag är källkritisk men nog f-n tror jag att den grupp jag går med INTE ska byta namn efter att de har fått ihop tillräckligt många medlemmar.
Det handlar inte om källkritik de handlar om att man lurar sina medlemar. Att man medvetet skapar en grupp som man vet att en massa människor kommer att nappa på och sen byter man namn på den och inriktning och syfte.

Nej sådana saker tål jag bara inte. Jag kommer aldrig mera gå med i en grupp på FB och jag hoppas att ingen annan gör det heller. Eller möjligtvis att ni går med i den jag ska skapa som ska heta "stoppa alla som byter namn på FB-grupper!!" Nu finns den på Facebook bara att gå me dom du känner för det.
Själv har jag tröttnat på att folk blir lurade hela tiden.

Det var allt jag ville skrika ut mig nu..

Tack för ordet!

Nu ska jag byta om till träningskläder ikväll blir de danspass...

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0