Planera 80-årsfest

Idag har jag varit och köpt en anteckningsbok som är rosa med fina blommor på. Där i ska jag o min moster skriva ner alla viktiga saker som har med vår 80-årsfest att göra.
Nu ha rjag suttit o surfat runt efter en festlokal men de är ju skit att de inte finns en ända bra internet sida där alla lokaler är samlade söker man runt på nätet så får man en massa träffar typ församlingshem och sånt.. Hmm tror inte att de blir så glada om vi kommer in dundradende där med alkoholhaltiga drycker och mat o en massa musik.
Eller har jag fördomar mot kyrkan nu kanske??

Hur som helst så har jag hittat några alternativ och hoppas att de ska bli bra nåt av dom. =)
Har hittat partylekar och roliga sätt att göra bordsplaceringen på...

Det här kommer att bli super. Kommer att snöa in på de här totalt nu ett tag. Får planera de här som om de vore mitt bröllop..
Längtar ju liiite efter att gifta mig =P
Men de blir väl nån gång de med. Så nu "snöar" jag in på den här festen så länge (haha såg ni mitt roliga ordval)

Nej nu ska jag fundera ut maten vi ska äta ikväll.. Hmm undrar vad de ska bli..

Inte en aning

Men nåt blir det väl alltid får man hoppas.

Adjöken

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0