Packa bör man annars dör man..

Eller ja kanske inte dör men man kan ju missa sin egen flytt eller inte få med sig sina grejer..

Nej jag ska inte flytta, inte än inte förän mitt drömhus INTE kostar typ 3 miljoner.

Nej de är min vän/kollega Ch som ska flytta till ett huuuuus.
Avis jag??
Nej inte ett dugg =P

Hur som så lånade jag en massa kartonger av dom när jag flyttade för 1,5 år sen och nu vill de tydligen ha dom tillbaka igen =P förstår inte alls varför haha...
Men då kom jag på att i de kartongerna bor det saker, massor med saker som inte kan bo någon annan stanns än i just de kartongerna.

Så när MrP kommer hem ikväll så måste vi slänga oss i bilen för att åka till affären och köpa nya kartonger till familjen Sandberg/Berlin.

Så det är planen för kvällen.
För övrigt så har jag lagat raggmunk ikväll Mums vad gott sa T och åt massor =)
Stolt mamma tack för att du gillar mammas mat T. =)

Nu ska jag hämta upp tvätten som förhoppningsvis är någerlunda torr *håll tummarna*
T kollar in Bolibompa o Charlie o Lola ett av mina favorit program så jag vill inte gå ner egentligen..

Puss o Kram på er.

Ps Vet att färgen är lite ljus på texten men jag ska ändra det sen hinner inte nu D.s

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0