Om vintern är vit blir sommaren solig då??

Är det någon som vet om det stämmer??
Att om de är kallt och snöigt på vintern så blir sommaren varm och solig??
Jag har sommarabstinens just nu. Jag vill att det ska bli en bra sommar med mycket fint väder. Jag har hittat en super snygg baddräkt som jag vill ha i sommar. Jag hittade ju en kanon bra bikini förra sommaren så den får vara med även i år. Men jag vill ha en baddräkt med så att jag kan mixa lite.
Tror inte man kan få för många bikinis eller skor heller för den delen =)

Vad tror ni??

Snart ska jag hämta T på skolan eller om ja en timme lite drygt. Då ska vi äta lunch o sen ska vi på Adjö-fika på jobbet för att min chef slutar.

Nej nu ska jag duscha så jag är lite fin när jag går iväg, kan ju inte gå hela dagarna i mysbyxor =P

Tjingeling vi ses

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0