Nu ska det tävlas!!

Ja just det nu ska det tävlas hahaha .. nej jag bara skojar men nu hajade ni till va?? =) Trodde säkert att jag hade tappat förståndet och givit mig på att försöka bli en storbloggare =)

Men nej ack nej här blir de inget storbloggande för jag har middag o laga så jag tänkte bara berätta vad som hänt idag ...
Halkat runt i nån blöt sörja som de kallar för snö... sen har jag slirat runt lite till och nu har jag precis slirat hem..
Nu tänker jag inte gå ut förän imorgon igen =)
Nu ska jag laga nyttig mat för de ska vi äta nu minst en gång i veckan haha... inte för att den andra maten inte är så nyttig men det kan ju alltid bli bättre.

Så idag mina kära vänner ska det bli Martins mammas Broccoligratäng =)
Tack Martins mamma (martin jobbar för övrigt på mitt jobb o är inte nån ny flamma i mitt liv haha...)

Hur som helst så ska jag köra igång och för att utse klänning så har jag fått ett bud på den svarta och röda klänningen så de verkar ju som om det vinner =)

Ska ta och klicka hem den på en gång

Puss o kram på er nu ska jag fixa o trixa

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0