Lördag bara en vanlig lördag

Så där ja då ahr halva lördagen gått då =) Tagit en promenad har jag gjort de var riktigt skönt ute =) sen har vi packat upp glas o en massa andra roliga saker ur MrP's kartonger som stått i källaren sen i somras haha.. bättre sent än aldrig säger jag.
Det var himla kul de kändes som man hade köpt en massa nya roliga kökssaker o annat smått o gott

Nu ska jag vila mig en stund sen städa av lite här hemma, duscha o piffa till mig o börja laga lite mat för ikväll kommer Kela o "Rupert" på middag. Sååååå vuxet eller hur??
Det blir väl som vanligt en massa gott vin och sen slutar det säkert på nåt av stadens dansgolv om jag känner mig o Kela rätt =)

Nej vila var det ja skulle göra.

Ha en revlig lördagskväll.

P.s Nån som har ett tips på var sjutton jag kan hitta en supersnygg klänning till en 30 årsfest som är den 30:e januari?? Jag har gått i genom alla butiker på Maxi inte ett skit hittade jag, sen gick jag genom Nelly.com, Bubbleroom och sen Stylebystars o inte ett skit hittade jag där heller. Gina har nget på hemsidan o inget i butiken, HM hade inget heller =(
Jag börjar bli lite desperat. Men nya skor har jag hittat Christina , bra va??? =P men inget o ha till dom....
HJÄLP MIG!!!! D.s

Lämna ett meddelande
Postat av: Christina

Härligt gumman! Nu är det bara jag som ska övertyga Anders om att jag faktiskt behöver ett par nya skor jag med och en ny klänning också förstås...



Fick vi tillbaka flyttkartongerna som du lånade? Om inte så skulle vi behöva dem nu. :)



Kramis!

2010-01-16 @ 16:57:51
URL: http://tinis82.blogspot.com
Postat av: Tess

http://www.chicy.se/shop/?artnr=reserv10

http://www.chique.se/klanningar/



Kankse? ;-)

2010-01-16 @ 18:43:41

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0