Lite osäker

Ja det är jag på att jag har valt rätt klänning åhh hjälp..
Det blev ingen av de från inlägget under utan en helt annan från MQ.. en svart och chockrosa... ojoj jag vet inte. Lillstrumpa får hjälpa mig i helgen o bestämma =)
Sen har jag hittat ett par skor med som passa precis och är lika rosa som en del av klänningen.
Vill ha vill ha !!
Och de är på rea men idag när jag gick på stan på vägen hem så köpte jag dom inte snål som jag är o nu kommer de säkert vara slut =( när jag kan köpa dom...

Nej de får dom inte vara... håll tummarna att de finns kvar. De är nästan så att jag vill springa tillbaka till affären och köpa dom....

Klänningen är förövrigt mest svart och lite chockrosa i själva kjolen så jag kommer INTE se ut som en rosa godis lovar =)

Nej nu ska jag se om Lillstrumpa har tid att prata lite med mig.

Ikväll kommer hon o MrB hem till Sverige hurra!!!

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0