Julledighet för oss betyder det här =)

Nu har jag äntligen lyckats att få in alla bilder som jag vill ha med här i bloggen. Den har bråkat lite med mig så jag har inte kunnat visa några bilder innan. Men nu kommer de här =)

Och vi börjar med att visa bilderna från när jag gick hem från jobbet tror det var dagen innan julafton ..
Det var så underbart vackert med skymningen och all snö som låg överallt..






På Juldagen kom T hem till oss och det var dags att öppna paket igen =)




Annandagen så åkte vi ut till MrP's familj och åt mat och åkte pulka..






En dag var jag och T ute och lekte vi skulle åka pulka men de var inte så kul så vi gick till lekparken istället .




Fia med knuff har vi spelat flera gånger och nu är jag en riktig fena på att spela Fia =)

T var röd och MrP var grön och jag själv jag var blå och vann! hihi

På Nyårsafton så började T och MrP dagen med att inspektera MrP's "nycklar" som han fick i julklapp, en hel låda med en massa verktyg =) Spännande tyckte T



Sen var det middag hos Ch & A, så trevligt och roligt. T var lite febrig så hon tog det ganska lungt som ni ser.


Sen var det dags att ge sig av till Sörsjön och o MrP fick för oss att vi skulle åka skridskor på Sörsjön, men isen var så dålig att de inte var kul att åka. Så vi tog en promenad istället.
Och det var grymt vackert där ute i skogen.







En udnerbar ledighet har det varit. Men nu är de slut på det imorgon börjar verkligheten igen. Tillbaka till skolor och jobb, nu ser vi fram emot våren som kommer vart efter.
Funderar på om vi ska plocka ner julsakerna, men det får nog vänta till på jaaa nån gång i veckan haha.

Hoppas ni haft en bra helg.

det kommer nog en film sen med T när hon åker skridskor.

Trevlig söndag på er....

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0