Jösses vilken kväll

Igår for jag runt som en nisse på vägarna =) Jag övningskörde haha... de gick bra och inga olyckar skedde =P

Vi köpte en ny kaffebryggare för den vi hade gjorde konstigt kaffe (ja det var kaffebryggaren o inte mig de var fek på haha)
Iallafall så köpte vi en med termoskanna så att kaffet slipper att bli kallt eller bränt om man lämnar plattan på som jag gör typ hela tiden för att jag dricker kaffe så lååååångsamt.

Efter inköpet for vi hem och åt middag och svidade om till partystassen o gick till Kela o Robban ... Det var en superkul kväll med mycket dans på Palace haha... inte meningen men så blev de. Vi hade jätteskoj o idag får huvudet lida för det haha.. Men just nu sitter jag på jobbet o sliter men snart får jag gå hem inte långt kvar nu. Sen är jag ledig 2 dagar igen =)

Imorgon vet jag inte vad som händer, tänkte hälsa på mamma har inte sett henne sen innan hon åkte iväg över nyår.

Saknar min mamma =)

Nu ska jag jobba klart här o sen gå hem.

Sov så gott mina små läsare.

P.s Glömde ju säga Grattis till Bäste Kusin D som fyller 21 år idag Hurra hurra!

Och ett grattis i efterskott till Ulirika som fyllde år igår Hurra hurra till dig med =) D.s


Lämna ett meddelande
Postat av: Ullis

Tack gumman! Är allt bra? Kramar

2010-01-04 @ 21:08:40
URL: http://askenberg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0