Inbjudan haha

Fick en inbjudan igår... hmm vet inte varför???



De är ju snubben från Ullared, men frågar återstår varför har jag fått en inbjudan till hans releasefest??

Wow kanske börjar bli lite "känd" haha skulle inte tro det va?? =) Men lite kul och skumt är de allt.
Det känns dock som att de är liiiite sent, de är ju idag.

Tror jag inte går =P

Jag laddar inför AB's 30 årsfest på lördag. Ser verkligen fram emot de och de kommer att bli kanon kul. Måste dock köpa en present till honom =) hmm lika svårt varje gång. Får lämna över de till MrP som är kille o vet vad killar vill ha, risken finns att de blir en mc-pryl men men jag får väl vara med och guida lite =P

Nu ska jag se på vädret och se om jag ska börja bygga igloon redan nu eller om jag kan vänta ett tag till hihi....

Lämna ett meddelande
Postat av: Ullis

Ja men det är ju alltid trevligt att bli bjuden på fest! :) Vist skulle jag nog kunna fixa ett armband till dej med! Skulle du vilja ha flätat svart band också eller skulle du hellre vilja ha med pärlor? Kram

2010-01-27 @ 17:03:32
URL: http://askenberg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0