Helgen som gick snabbare än snabbast

Ja så var det vips så var den här och vips så var den slut igen haha.. ja här går det undan =)
I lördags så hade vi en parmiddag med Kela och Rupert det bjöds på god mat och gott vin som visade sig vara super gott men inte så bra för karaktären haha,, Det hela slutade på efterfest hos Kela o Rupert .. jaja man är baar 29 år en gång så bäst att passa på innan jag blir vuxen om typ 9 månader ajaj.. Tiden går fort.

Men kul hade vi dock var det inte lika kul igår när jag var trött men nu är jag tillbaka på banan och det är en ny vecka med nya uppdrag o jobb som ska göras.
På torsdag kommer bästa Lillstrumpa o Basti till Sverige o de ska bli såååå kul!
Måste bara fixa en sak innan de kommer. =P

Nu måste jag laga mat för idag blir det kyckling med jordnötsås och ris till det,, Mums mums.

Tjingeling vi ses o hörs

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0