Godmorgon kära vänner

Eller burr kall och tidig morgon på er.
Det borde vara olagligt att börja kl 06.00 en söndag =) Men men vad gör man inte för lite pengar på fickan.
Igår var det en mycket trevlig middag om än lite halv sterssad från min sida. Hade nästan svårt att bara sitta ner och njuta för att jag visste att jag var tvungen att gå upp så tidigt idag...
Men maten var super god och trevligt sällskap så klart som alltid.
Idag ska T på dop av sin halvsyster. Så hon kommer inte hem förän i eftermiddag. =(
och till råga på allt så åker Lillstrumpa och MrB hem till Berlin igen ikväll snyft. Kommer sakna dom massor. Men vi åker ju ner den 19:e feb så de ärinte så lång tid till jag får träffa dom igen.

Nej nu måste jag svara lite i telefonen här. Adjö adjö trevlig söndag på er =)

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0