Farbror Blå

Igår kväll åkte vi ju till Skavsta för att hämta Lillstrumpa och MrB .. Jag körde =)
Och det gick bra läskigt att köra om de stooooora breeeeda lastbilarna i 110 bara bläää men man vänjer sig de sista var inte lika läskiga som de första =)

Men i alla fall de gick bra och jag skötte mig, sen när jag hade börjat känna mig säker typ när vi svängde av motorvägen i Nyköping så kommer det en polisbil och lägger sig bakom mig... Heeeela vägen ut till flygplatsen. Jag blev skitnervös och hittade inte växlarna o körde som en kratta. haha...

Men fram kom jag och de följde efter mig hela vägen till jag stannade. Jag var stensäker på att de skulle stoppa mig då och säga att "du får inte köra med du kör uruselt".
Ja mycket riktigt så stanande de en bit ifrån mig och jag tänkte att nu är det kört.. (jag hade kört laglydigt och varit duktig) men jag trodde ändå att de skulle ta ifrån mig tillståndet. Men de åkte förbi mig och parkerade lite längre bort och gick in i terminalen.
Puhhh vad skönt det var som luften gick ur mig haha =)

Sen fick MrP köra hem jag var helt slut.

Men nu är de hemma i alla fall och snart ska vi gå och hämta T på skolan och sen dela ut julklappar. =P
Julen kommer tidigt i år i vår familj.

Ha en underbar fredag. Och Grattis till A som fyller 30 år idag Hipp Hipp Hurra!!

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0