Det händer grejer i min lilla stad...

Ojoj ... 17 ton kemikalier kanske exploderar ... fy vad läskigt det låter ..
detta på går just nu i min lilla stad. Inte alls långt ifrån där jag är. de har spärrat av en kilometer runt hela företaget där lastbilen med kemilakierna finns. Och kl 15 håller de en presskonferans.
Usch jag undrar vad som händer om det exploderar,, vad händer med kemikalierna kommer de att regna ner över vår vackra vintervita stad?

Usch jag vill inte tänka på det. hemskt. Hoppas att ingen skadas.

mer kan ni läsa här : http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5726099


Nej nu måste jag fortsätta här snart kommer T hem hurra!

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0