Det är riktigt kallt ute idag

Brrr vad det är isigt ute idag, har kommit in från att ha lämnat T på skolan, de skulle åka pulka idag.
Jag dricker kaffe o värmer upp mig igen för fy vad de var kyligt ute.
Det får bli skidbyxor när man går ut idag.
Har inga roliga bilder eller nåt att visa. Har en film från när vi åkte skridskor kanske borde jag slänga upp den nu .. hmmm vänta ska vi se vad som kan ske här. Om inte annat så får ni gärna skriva nåt när ni är här. de är ju lite för att ni som läser är här som jag skriver annars så skulle jag lägga ner den här bloggen på en gång.
Det är ju alltid roligare att skriva när man vet att de är nån som läser och kommenterar haha.. fiskar kommentarer ja visst =)

Filmen var de ja just det ...

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0