Dagens bestyr...

Idag har jag varit o lämnat T på skolan, hämtat T på skolan, ätir lunch sprungit till stan. Fixat träningskort till T .. srungit till Gina köpt en tröja till mig som jag velat ha ett tag.. (naturligtvis provade jag den inte o den är för liten så imorgon åker den tillbaka till affären igen.. sååå trött blir jag på mig själv.. åhhh..)
Sen till jobbet för en Adjö-fika till min gamla chef som slutar.. Sen till stan igen och inhandlat det sista till min outfit till på lördag.. sen handlat byxor till T och hårspännen och hårsnoddar.
Sen hem och slängt in tvätten i tvättmaskinen.
Och nu andas jag haha... oj oj undan ska de gå.

Nu ska jag sätta mig ner en stund.. eller vad är klockan?? Nej inte sitta ner först ner i tvättstugan och hänga upp tvätten- Sen kan jag sitta =)

Adjöken...

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0