Åhh dumma bilder

Har försökt att ladda upp en massa bilder från de senaste veckorna men de funkar inte! Blir tokig de bara står och tuggar o tuggar o inget händer. =(

Nu är jag på jobbet typ alla är lediga förutom jag o Ch som sitter bredvid mig .. men hon får snart gå hem. Själv har jag bara 3 timmar o lite till kvar ..
Men men de går fort intalar jag mig själv.
Imorgon ska jag träna E på F&S skaha genrep på sitt Afro-pass o jag har smygit mig in där. ska bli skitkul att testa det!

Nu ska jag komma i form igen.. nytt år men inget löfte utan de är ju för att jag ska må bra. Ryggen behöver det kan jag lova. =)

Ikväll blir det bara slappning i soffan. MrP leker med våra vänner idag för som sagt så är alla lediga =(

Men man kan inte vara med på allt här i världen. nu är rasten slut o jag ska jobba.

Adjöken

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0