20100102

(har ni sett att dagens datum är som typ en palindrom (heter de så?? när man kan läsa ordet bakofram o få samma ord som tex ANNA..) Häftigt =)

Iallafall så är årets andra dag är här.. o det är lördag. Nyårsaftonen blev kanon. T kryade på sig och vi kunde vara hos CH & A. Hade grymt trevligt och vi fik tag på en taxi på vägen hem (men de är troligt att de hade gått snabbare för oss att gå hem än att åka med taxin som åkte värsta omvägen..)
Hur som helst så åt vi god mat och pratade en massa. T kollade på film och spelade data spel och lekte med Gringo en drymt söt hund. =)

Idag blir det övningskörning på halt underlag för min del haha.. ska lära mig att köra bil på snö o is. Får se om jag överlever, sen om vi överlever så ska vi kolla på ny kaffebryggare för den vi har är för himla dålig ... så jag vill ha en ny med termoskanna!

Sen ja vad ska vi göra vi ska försöka klämma in en fika hos Ch & A också..

Imorgon ska jag jobba igen men sen är jag ledig 2 dagar igen o så kör de igång på rikigt igen. MrP åker till Örebro en sväng o jag ska vara hemma ensam ujuj hur ska jag klara mig ;-)


Nej nu ska jag surfa runt lite.

Vi ses o hörs

Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0