Svart Måndag

Idag är det en svart måndag och jag lider med de som idag har skottat snö och hamnat framför SJ's tåg...
Hur kan de vara möjligt att de sker 2 gånger på samma dag??

MrP kom hem i morse för att hans tåg inte kom, de var en stackars snöskottare som blivit på körd av ett X2000 tåg i Linghem alla tågtrafik stod still fram till 9.00 så han kom ganska många timmar försent. Så då bestämde han sig för att jobba längre idag och gick o skulle ta tåget nu kl 19.08 ... o vad händer???

Jo de är nån mer stackare som blicivt påkörd. Vad är odsen för att de skulle hända??

Stackare så nu vet jag inte när han kommer hem. Förhoppningsvis nån gång ikväll.
Men med SJ så vet man ju aldrig de kan ju får för sig att ställa in tåg bara vips.. Så ja jag vet inte men han hör av sig så får vi se..

Jag saknar min MrP ... *snyft*


Lämna ett meddelande

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0